Thursday 16 July 2009

Peperiksaan Terakhir


Semester Mei 2009

Course Code Course Description
Place, Time, Date, Day
Credit Hours
1 AMIO243 THE INDIVIDUAL & THE ORGANISATION Main Hall, 9.00 am, 22 July 2009, Tuesday
3
2 AMOC243 OFFICE COMMUNICATION Main Hall. 9.00 am, 24 July 2009, Friday
3
Total Hour
6



Salam, musim peperiksaan 3/2008-09 ini merupakan peperiksaan aku yang terakhir di bumi Unisel yang mana aku bakal menamatkan kuliahku. Terasa amat fikiran ini terlalu ringan dan terasa lapang bila memikirkan. Lantaran itu, menjadi tanggungjawab ceh wah...(macam manifesto pulak huhuhu) kewajipanku untuk menjawab kertas-kertas peperiksaan kali sebaik mungkin agar dapat menjadi platform untuk diriku untuk menyambung pengajian ku di peringkat Ijazah Sarjana Muda. Aku sebenarnya agar teruja sebenarnya apabila berfikir mengenai untuk menyambung pelajaran, aku juga berfikir mengenai perjalanan hidupku akan menjadi bertambah berliku-liku dan penuh mencabar keimanan serta akan menjadi diriku betambah mematangkan diriku yang agak "giler-giler" ini. Semoga peperiksaan aku pada kali ini diberkati ALLAH dan ingat kepada-kepada rakan-rakan perjuangan agar sentiasa istiqamah dalam perjuangan serta tabah menghadapi cabaran.....Mengajar, Diajar, dan Bersedia Untuk Diajar

No comments: